آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها867
تعداد مقالات7,121
تعداد مشاهده مقاله11,452,795
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,977,471
فارغ, سید علی, حاجیان فروشانی, یاسمن. (1399). پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند. جلوه هنر, 7(2), 69-118. doi: 10.22051/bmr.2021.33451.2063
سید علی فارغ; یاسمن حاجیان فروشانی. "پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند". جلوه هنر, 7, 2, 1399, 69-118. doi: 10.22051/bmr.2021.33451.2063
فارغ, سید علی, حاجیان فروشانی, یاسمن. (1399). 'پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند', جلوه هنر, 7(2), pp. 69-118. doi: 10.22051/bmr.2021.33451.2063
فارغ, سید علی, حاجیان فروشانی, یاسمن. پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند. جلوه هنر, 1399; 7(2): 69-118. doi: 10.22051/bmr.2021.33451.2063


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب