آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها868
تعداد مقالات7,131
تعداد مشاهده مقاله11,467,801
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,992,234
سیف اللهی, ناصر, رحیمی کلور, حسین, شیرنژادمغانلو, مصطفی. (1399). تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری. جلوه هنر, 7(1), 213-260. doi: 10.22051/bmr.2020.32321.2026
ناصر سیف اللهی; حسین رحیمی کلور; مصطفی شیرنژادمغانلو. "تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری". جلوه هنر, 7, 1, 1399, 213-260. doi: 10.22051/bmr.2020.32321.2026
سیف اللهی, ناصر, رحیمی کلور, حسین, شیرنژادمغانلو, مصطفی. (1399). 'تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری', جلوه هنر, 7(1), pp. 213-260. doi: 10.22051/bmr.2020.32321.2026
سیف اللهی, ناصر, رحیمی کلور, حسین, شیرنژادمغانلو, مصطفی. تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری. جلوه هنر, 1399; 7(1): 213-260. doi: 10.22051/bmr.2020.32321.2026


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب