آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها867
تعداد مقالات7,121
تعداد مشاهده مقاله11,453,955
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,978,725
نوروزی, حسین, بیگی, رویا. (1398). آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام). جلوه هنر, 6(4), 169-209. doi: 10.22051/bmr.2020.32374.2027
حسین نوروزی; رویا بیگی. "آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام)". جلوه هنر, 6, 4, 1398, 169-209. doi: 10.22051/bmr.2020.32374.2027
نوروزی, حسین, بیگی, رویا. (1398). 'آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام)', جلوه هنر, 6(4), pp. 169-209. doi: 10.22051/bmr.2020.32374.2027
نوروزی, حسین, بیگی, رویا. آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام). جلوه هنر, 1398; 6(4): 169-209. doi: 10.22051/bmr.2020.32374.2027


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب