آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها911
تعداد مقالات7,489
تعداد مشاهده مقاله12,104,447
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,563,149
ناظمی, مهدی, عظیم زاده, سیدمرتضی, طالب پور, مهدی, داناوان, دی تاد. (1398). طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 6(2), 115-145. doi: 10.22051/bmr.2020.28924.1886
مهدی ناظمی; سیدمرتضی عظیم زاده; مهدی طالب پور; دی تاد داناوان. "طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد". جلوه هنر, 6, 2, 1398, 115-145. doi: 10.22051/bmr.2020.28924.1886
ناظمی, مهدی, عظیم زاده, سیدمرتضی, طالب پور, مهدی, داناوان, دی تاد. (1398). 'طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد', جلوه هنر, 6(2), pp. 115-145. doi: 10.22051/bmr.2020.28924.1886
ناظمی, مهدی, عظیم زاده, سیدمرتضی, طالب پور, مهدی, داناوان, دی تاد. طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 1398; 6(2): 115-145. doi: 10.22051/bmr.2020.28924.1886


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب