آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها867
تعداد مقالات7,126
تعداد مشاهده مقاله11,458,026
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,985,102
ناظمی, مهدی, عظیم زاده, سیدمرتضی, طالب پور, مهدی, داناوان, دی تاد. (1398). طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 6(2), 115-145. doi: 10.22051/bmr.2020.28924.1886
مهدی ناظمی; سیدمرتضی عظیم زاده; مهدی طالب پور; دی تاد داناوان. "طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد". جلوه هنر, 6, 2, 1398, 115-145. doi: 10.22051/bmr.2020.28924.1886
ناظمی, مهدی, عظیم زاده, سیدمرتضی, طالب پور, مهدی, داناوان, دی تاد. (1398). 'طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد', جلوه هنر, 6(2), pp. 115-145. doi: 10.22051/bmr.2020.28924.1886
ناظمی, مهدی, عظیم زاده, سیدمرتضی, طالب پور, مهدی, داناوان, دی تاد. طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه‌ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 1398; 6(2): 115-145. doi: 10.22051/bmr.2020.28924.1886


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب