آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها899
تعداد مقالات7,400
تعداد مشاهده مقاله11,855,855
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,353,623
طالبی, سبا, سرداری, باقر. (1399). اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص. جلوه هنر, 16(3), 49-67. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898
سبا طالبی; باقر سرداری. "اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص". جلوه هنر, 16, 3, 1399, 49-67. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898
طالبی, سبا, سرداری, باقر. (1399). 'اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص', جلوه هنر, 16(3), pp. 49-67. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898
طالبی, سبا, سرداری, باقر. اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص. جلوه هنر, 1399; 16(3): 49-67. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب