آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها867
تعداد مقالات7,121
تعداد مشاهده مقاله11,452,794
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,977,468
شافعی, رضا, سیجانیوندی, شادیه. (1398). تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران). جلوه هنر, 6(1), 141-186. doi: 10.22051/bmr.2020.29030.1890
رضا شافعی; شادیه سیجانیوندی. "تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران)". جلوه هنر, 6, 1, 1398, 141-186. doi: 10.22051/bmr.2020.29030.1890
شافعی, رضا, سیجانیوندی, شادیه. (1398). 'تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران)', جلوه هنر, 6(1), pp. 141-186. doi: 10.22051/bmr.2020.29030.1890
شافعی, رضا, سیجانیوندی, شادیه. تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران). جلوه هنر, 1398; 6(1): 141-186. doi: 10.22051/bmr.2020.29030.1890


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب