آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها867
تعداد مقالات7,126
تعداد مشاهده مقاله11,458,065
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,985,146
حاجی پور, بهمن, خورشیدی, غلامحسین, جعفرزاده کناری, مهدی. (1397). طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف‌کنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو). جلوه هنر, 5(4), 141-182. doi: 10.22051/bmr.2020.27222.1799
بهمن حاجی پور; غلامحسین خورشیدی; مهدی جعفرزاده کناری. "طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف‌کنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو)". جلوه هنر, 5, 4, 1397, 141-182. doi: 10.22051/bmr.2020.27222.1799
حاجی پور, بهمن, خورشیدی, غلامحسین, جعفرزاده کناری, مهدی. (1397). 'طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف‌کنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو)', جلوه هنر, 5(4), pp. 141-182. doi: 10.22051/bmr.2020.27222.1799
حاجی پور, بهمن, خورشیدی, غلامحسین, جعفرزاده کناری, مهدی. طراحی و تبیین مدل رفتار مصرف‌کنندگان کالاهای تقلبی (محصولات موردمطالعه: کفش ورزشی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و قطعات یدکی خودرو). جلوه هنر, 1397; 5(4): 141-182. doi: 10.22051/bmr.2020.27222.1799


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب