آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها891
تعداد مقالات7,332
تعداد مشاهده مقاله11,772,968
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,267,940
اسماعیل پور, مجید, ایزدی, حمید, افراخته, سلیمه, زاهدی, فاطمه. (1397). تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ. جلوه هنر, 5(4), 107-140. doi: 10.22051/bmr.2020.22856.1611
مجید اسماعیل پور; حمید ایزدی; سلیمه افراخته; فاطمه زاهدی. "تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ". جلوه هنر, 5, 4, 1397, 107-140. doi: 10.22051/bmr.2020.22856.1611
اسماعیل پور, مجید, ایزدی, حمید, افراخته, سلیمه, زاهدی, فاطمه. (1397). 'تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ', جلوه هنر, 5(4), pp. 107-140. doi: 10.22051/bmr.2020.22856.1611
اسماعیل پور, مجید, ایزدی, حمید, افراخته, سلیمه, زاهدی, فاطمه. تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ. جلوه هنر, 1397; 5(4): 107-140. doi: 10.22051/bmr.2020.22856.1611


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب