آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها868
تعداد مقالات7,129
تعداد مشاهده مقاله11,463,243
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,988,961
برادران سرخابی, زهرا, بابایی زکلیکی, محمدعلی, حیدرزاده, کامبیز. (1397). طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده‌بنیاد. جلوه هنر, 5(4), 41-84. doi: 10.22051/bmr.2020.28922.1885
زهرا برادران سرخابی; محمدعلی بابایی زکلیکی; کامبیز حیدرزاده. "طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده‌بنیاد". جلوه هنر, 5, 4, 1397, 41-84. doi: 10.22051/bmr.2020.28922.1885
برادران سرخابی, زهرا, بابایی زکلیکی, محمدعلی, حیدرزاده, کامبیز. (1397). 'طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده‌بنیاد', جلوه هنر, 5(4), pp. 41-84. doi: 10.22051/bmr.2020.28922.1885
برادران سرخابی, زهرا, بابایی زکلیکی, محمدعلی, حیدرزاده, کامبیز. طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده‌بنیاد. جلوه هنر, 1397; 5(4): 41-84. doi: 10.22051/bmr.2020.28922.1885


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب