آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها868
تعداد مقالات7,131
تعداد مشاهده مقاله11,467,821
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,992,251
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. (1398). مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر). جلوه هنر, 4(2), 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006
فرزانه فلاحی; بهزاد سلیمانی. "مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر)". جلوه هنر, 4, 2, 1398, 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. (1398). 'مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر)', جلوه هنر, 4(2), pp. 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر). جلوه هنر, 1398; 4(2): 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب