آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها893
تعداد مقالات7,344
تعداد مشاهده مقاله11,805,598
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,302,205
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, لاری, مهناز. (1397). عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده. جلوه هنر, 5(3), 15-58. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747
محمود محمدیان; زهره دهدشتی شاهرخ; مهناز لاری. "عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده". جلوه هنر, 5, 3, 1397, 15-58. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, لاری, مهناز. (1397). 'عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده', جلوه هنر, 5(3), pp. 15-58. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, لاری, مهناز. عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده. جلوه هنر, 1397; 5(3): 15-58. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب