آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها868
تعداد مقالات7,131
تعداد مشاهده مقاله11,465,251
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,990,533
احدی, پری, وطن پرست, محیا, صابریان, فاطمه. (1397). طراحی مدل ساختاری- تفسیری شکل‌گیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازم‌آرایشی بهداشتی، بر اساس محتوای ویدئویی شبکه‌های اجتماعی. جلوه هنر, 5(2), 25-52. doi: 10.22051/bmr.2019.26102.1757
پری احدی; محیا وطن پرست; فاطمه صابریان. "طراحی مدل ساختاری- تفسیری شکل‌گیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازم‌آرایشی بهداشتی، بر اساس محتوای ویدئویی شبکه‌های اجتماعی". جلوه هنر, 5, 2, 1397, 25-52. doi: 10.22051/bmr.2019.26102.1757
احدی, پری, وطن پرست, محیا, صابریان, فاطمه. (1397). 'طراحی مدل ساختاری- تفسیری شکل‌گیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازم‌آرایشی بهداشتی، بر اساس محتوای ویدئویی شبکه‌های اجتماعی', جلوه هنر, 5(2), pp. 25-52. doi: 10.22051/bmr.2019.26102.1757
احدی, پری, وطن پرست, محیا, صابریان, فاطمه. طراحی مدل ساختاری- تفسیری شکل‌گیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازم‌آرایشی بهداشتی، بر اساس محتوای ویدئویی شبکه‌های اجتماعی. جلوه هنر, 1397; 5(2): 25-52. doi: 10.22051/bmr.2019.26102.1757


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب