آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها899
تعداد مقالات7,400
تعداد مشاهده مقاله11,855,899
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,353,654
نعلچی کاشی, علیرضا, طباطبایی نسب, سید محمد, طباطبایی نسب, زهره, نایب زاده, شهناز. (1397). طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند. جلوه هنر, 5(1), 35-78. doi: 10.22051/bmr.2018.20646.1522
علیرضا نعلچی کاشی; سید محمد طباطبایی نسب; زهره طباطبایی نسب; شهناز نایب زاده. "طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند". جلوه هنر, 5, 1, 1397, 35-78. doi: 10.22051/bmr.2018.20646.1522
نعلچی کاشی, علیرضا, طباطبایی نسب, سید محمد, طباطبایی نسب, زهره, نایب زاده, شهناز. (1397). 'طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند', جلوه هنر, 5(1), pp. 35-78. doi: 10.22051/bmr.2018.20646.1522
نعلچی کاشی, علیرضا, طباطبایی نسب, سید محمد, طباطبایی نسب, زهره, نایب زاده, شهناز. طراحی الگوی مفهومی جایگاهیابی مجدد برند. جلوه هنر, 1397; 5(1): 35-78. doi: 10.22051/bmr.2018.20646.1522


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب