آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها911
تعداد مقالات7,489
تعداد مشاهده مقاله12,104,113
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,563,013
قاسمیان صاحبی, علی, مشبکی اصفهانی, اصغر, خداداد حسینی, سید حمید. (1397). بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام). جلوه هنر, 5(1), 13-34. doi: 10.22051/bmr.2019.21198.1539
علی قاسمیان صاحبی; اصغر مشبکی اصفهانی; سید حمید خداداد حسینی. "بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)". جلوه هنر, 5, 1, 1397, 13-34. doi: 10.22051/bmr.2019.21198.1539
قاسمیان صاحبی, علی, مشبکی اصفهانی, اصغر, خداداد حسینی, سید حمید. (1397). 'بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)', جلوه هنر, 5(1), pp. 13-34. doi: 10.22051/bmr.2019.21198.1539
قاسمیان صاحبی, علی, مشبکی اصفهانی, اصغر, خداداد حسینی, سید حمید. بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام). جلوه هنر, 1397; 5(1): 13-34. doi: 10.22051/bmr.2019.21198.1539


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب