آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها867
تعداد مقالات7,121
تعداد مشاهده مقاله11,449,870
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,976,018
زارعی, عظیم اله, فیض, داود, اکبرزاده پاشا, مریم. (1396). کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند. جلوه هنر, 4(4), 79-112. doi: 10.22051/bmr.2019.17201.1386
عظیم اله زارعی; داود فیض; مریم اکبرزاده پاشا. "کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند". جلوه هنر, 4, 4, 1396, 79-112. doi: 10.22051/bmr.2019.17201.1386
زارعی, عظیم اله, فیض, داود, اکبرزاده پاشا, مریم. (1396). 'کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند', جلوه هنر, 4(4), pp. 79-112. doi: 10.22051/bmr.2019.17201.1386
زارعی, عظیم اله, فیض, داود, اکبرزاده پاشا, مریم. کاربرد روش تحلیل تم در شناسایی مفهوم چابکی برند. جلوه هنر, 1396; 4(4): 79-112. doi: 10.22051/bmr.2019.17201.1386


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب