آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها908
تعداد مقالات7,477
تعداد مشاهده مقاله12,081,411
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,547,631
عزیزی, محمد, بهادری فر, سحر, اخلاصی, امیر. (1396). ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسب‌وکار بر اساس نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 4(3), 11-28. doi: 10.22051/bmr.2018.18057.1427
محمد عزیزی; سحر بهادری فر; امیر اخلاصی. "ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسب‌وکار بر اساس نظریه داده بنیاد". جلوه هنر, 4, 3, 1396, 11-28. doi: 10.22051/bmr.2018.18057.1427
عزیزی, محمد, بهادری فر, سحر, اخلاصی, امیر. (1396). 'ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسب‌وکار بر اساس نظریه داده بنیاد', جلوه هنر, 4(3), pp. 11-28. doi: 10.22051/bmr.2018.18057.1427
عزیزی, محمد, بهادری فر, سحر, اخلاصی, امیر. ارائه مدل برندسازی شخصی مربی کسب‌وکار بر اساس نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 1396; 4(3): 11-28. doi: 10.22051/bmr.2018.18057.1427


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب