آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها916
تعداد مقالات7,522
تعداد مشاهده مقاله12,233,390
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,652,402
صدیقی, حامد, اکبری, محسن, کاظمی نیا, آزاده. (1396). بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی. جلوه هنر, 4(2), 11-42. doi: 10.22051/bmr.2018.17889.1420
حامد صدیقی; محسن اکبری; آزاده کاظمی نیا. "بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی". جلوه هنر, 4, 2, 1396, 11-42. doi: 10.22051/bmr.2018.17889.1420
صدیقی, حامد, اکبری, محسن, کاظمی نیا, آزاده. (1396). 'بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی', جلوه هنر, 4(2), pp. 11-42. doi: 10.22051/bmr.2018.17889.1420
صدیقی, حامد, اکبری, محسن, کاظمی نیا, آزاده. بررسی تأثیر میزان تقلید، نوع تقلید و نقش زبان برند در تشخیص تقلید از برند اصلی. جلوه هنر, 1396; 4(2): 11-42. doi: 10.22051/bmr.2018.17889.1420


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب