دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,696
تعداد مشاهده مقاله12,621,636
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,985,791
دانشگر, فهیمه, لبوحسینی, عاطفه. (1397). تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84. جلوه هنر, 10(1), 35-44. doi: 10.22051/jjh.2017.9927.1109
فهیمه دانشگر; عاطفه لبوحسینی. "تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84". جلوه هنر, 10, 1, 1397, 35-44. doi: 10.22051/jjh.2017.9927.1109
دانشگر, فهیمه, لبوحسینی, عاطفه. (1397). 'تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84', جلوه هنر, 10(1), pp. 35-44. doi: 10.22051/jjh.2017.9927.1109
دانشگر, فهیمه, لبوحسینی, عاطفه. تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84. جلوه هنر, 1397; 10(1): 35-44. doi: 10.22051/jjh.2017.9927.1109


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب