آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها891
تعداد مقالات7,335
تعداد مشاهده مقاله11,777,873
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,275,356
کاظمی, فضل اله, بافندکار, انوشیروان. (1396). تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز. جلوه هنر, 4(1), 173-190. doi: 10.22051/bmr.2018.12324.1210
فضل اله کاظمی; انوشیروان بافندکار. "تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز". جلوه هنر, 4, 1, 1396, 173-190. doi: 10.22051/bmr.2018.12324.1210
کاظمی, فضل اله, بافندکار, انوشیروان. (1396). 'تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز', جلوه هنر, 4(1), pp. 173-190. doi: 10.22051/bmr.2018.12324.1210
کاظمی, فضل اله, بافندکار, انوشیروان. تبیین عوامل موثر در برند‌سازی شهری براساس مدل پیشنهادی مارتینز و همکاران ،مطالعه موردی شهر شیراز. جلوه هنر, 1396; 4(1): 173-190. doi: 10.22051/bmr.2018.12324.1210


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب