آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها897
تعداد مقالات7,386
تعداد مشاهده مقاله11,835,438
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,331,986
نیکفرجام, مهدی, عبدالوند, ساره. (1395). مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی. جلوه هنر, 3(4), 123-156. doi: 10.22051/bmr.2018.11367.1169
مهدی نیکفرجام; ساره عبدالوند. "مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی". جلوه هنر, 3, 4, 1395, 123-156. doi: 10.22051/bmr.2018.11367.1169
نیکفرجام, مهدی, عبدالوند, ساره. (1395). 'مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی', جلوه هنر, 3(4), pp. 123-156. doi: 10.22051/bmr.2018.11367.1169
نیکفرجام, مهدی, عبدالوند, ساره. مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی. جلوه هنر, 1395; 3(4): 123-156. doi: 10.22051/bmr.2018.11367.1169


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب