آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها891
تعداد مقالات7,335
تعداد مشاهده مقاله11,777,881
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,275,365
حسین زاده شهری, معصومه, حدادی, سپیده. (1395). تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند. جلوه هنر, 3(4), 41-64. doi: 10.22051/bmr.2018.10585.1134
معصومه حسین زاده شهری; سپیده حدادی. "تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند". جلوه هنر, 3, 4, 1395, 41-64. doi: 10.22051/bmr.2018.10585.1134
حسین زاده شهری, معصومه, حدادی, سپیده. (1395). 'تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند', جلوه هنر, 3(4), pp. 41-64. doi: 10.22051/bmr.2018.10585.1134
حسین زاده شهری, معصومه, حدادی, سپیده. تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند. جلوه هنر, 1395; 3(4): 41-64. doi: 10.22051/bmr.2018.10585.1134


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب