آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها872
تعداد مقالات7,147
تعداد مشاهده مقاله11,471,209
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,994,641
علوی, سید مسلم, ابراهیمی, ابوالقاسم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1395). بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن. جلوه هنر, 3(3), 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
سید مسلم علوی; ابوالقاسم ابراهیمی; مهدی نجفی سیاهرودی. "بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن". جلوه هنر, 3, 3, 1395, 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
علوی, سید مسلم, ابراهیمی, ابوالقاسم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1395). 'بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن', جلوه هنر, 3(3), pp. 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
علوی, سید مسلم, ابراهیمی, ابوالقاسم, نجفی سیاهرودی, مهدی. بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن. جلوه هنر, 1395; 3(3): 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب