آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها867
تعداد مقالات7,121
تعداد مشاهده مقاله11,452,731
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,977,394
سالارزهی, حبیب اله, مبارکی, مسلم, مرادزاده, عبدالباسط. (1395). نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت. جلوه هنر, 3(1), 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
حبیب اله سالارزهی; مسلم مبارکی; عبدالباسط مرادزاده. "نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت". جلوه هنر, 3, 1, 1395, 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
سالارزهی, حبیب اله, مبارکی, مسلم, مرادزاده, عبدالباسط. (1395). 'نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت', جلوه هنر, 3(1), pp. 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089
سالارزهی, حبیب اله, مبارکی, مسلم, مرادزاده, عبدالباسط. نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت. جلوه هنر, 1395; 3(1): 97-118. doi: 10.22051/bmr.2017.9302.1089


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب