آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها916
تعداد مقالات7,522
تعداد مشاهده مقاله12,232,840
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,651,980
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. (1394). تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی. جلوه هنر, 2(2), 97-124. doi: 10.22051/bmr.2015.2580
بهاره اصانلو; سهیلا خدامی. "تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی". جلوه هنر, 2, 2, 1394, 97-124. doi: 10.22051/bmr.2015.2580
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. (1394). 'تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی', جلوه هنر, 2(2), pp. 97-124. doi: 10.22051/bmr.2015.2580
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی. جلوه هنر, 1394; 2(2): 97-124. doi: 10.22051/bmr.2015.2580


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب