دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,724
تعداد مشاهده مقاله12,658,577
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,014,890
امینی کسبی, حسین, اسفیدانی, محمدرحیم, شاه حسینی, محمد علی. (1394). تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد). جلوه هنر, 2(2), 69-96. doi: 10.22051/bmr.2015.2578
حسین امینی کسبی; محمدرحیم اسفیدانی; محمد علی شاه حسینی. "تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد)". جلوه هنر, 2, 2, 1394, 69-96. doi: 10.22051/bmr.2015.2578
امینی کسبی, حسین, اسفیدانی, محمدرحیم, شاه حسینی, محمد علی. (1394). 'تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد)', جلوه هنر, 2(2), pp. 69-96. doi: 10.22051/bmr.2015.2578
امینی کسبی, حسین, اسفیدانی, محمدرحیم, شاه حسینی, محمد علی. تاثیر نوسازی لوگو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی لوگوی بانک مهر اقتصاد). جلوه هنر, 1394; 2(2): 69-96. doi: 10.22051/bmr.2015.2578


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب