آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,365
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,755
حقیقی نسب, منیژه, میرزائیان خمسه, پیوند, سلطانی تاج آبادی, مرضیه. (1402). تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی. جلوه هنر, 10(4), 13-66. doi: 10.22051/bmr.2023.40987.2366
منیژه حقیقی نسب; پیوند میرزائیان خمسه; مرضیه سلطانی تاج آبادی. "تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی". جلوه هنر, 10, 4, 1402, 13-66. doi: 10.22051/bmr.2023.40987.2366
حقیقی نسب, منیژه, میرزائیان خمسه, پیوند, سلطانی تاج آبادی, مرضیه. (1402). 'تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی', جلوه هنر, 10(4), pp. 13-66. doi: 10.22051/bmr.2023.40987.2366
حقیقی نسب, منیژه, میرزائیان خمسه, پیوند, سلطانی تاج آبادی, مرضیه. تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی. جلوه هنر, 1402; 10(4): 13-66. doi: 10.22051/bmr.2023.40987.2366


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب