دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,816
تعداد مشاهده مقاله13,003,033
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,218,984
حقیقی نسب, منیژه, میرزائیان خمسه, پیوند, سلطانی تاج آبادی, مرضیه. (1402). تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی. جلوه هنر, 10(4), 13-66. doi: 10.22051/bmr.2023.40987.2366
منیژه حقیقی نسب; پیوند میرزائیان خمسه; مرضیه سلطانی تاج آبادی. "تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی". جلوه هنر, 10, 4, 1402, 13-66. doi: 10.22051/bmr.2023.40987.2366
حقیقی نسب, منیژه, میرزائیان خمسه, پیوند, سلطانی تاج آبادی, مرضیه. (1402). 'تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی', جلوه هنر, 10(4), pp. 13-66. doi: 10.22051/bmr.2023.40987.2366
حقیقی نسب, منیژه, میرزائیان خمسه, پیوند, سلطانی تاج آبادی, مرضیه. تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه های اجتماعی. جلوه هنر, 1402; 10(4): 13-66. doi: 10.22051/bmr.2023.40987.2366


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب