دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,424,119
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,542,036
رسولی, نسرین, دوالی, محمد مهدی, سیدی, الهه. (1401). بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19. جلوه هنر, 9(3), 221-254. doi: 10.22051/bmr.2022.38677.2286
نسرین رسولی; محمد مهدی دوالی; الهه سیدی. "بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19". جلوه هنر, 9, 3, 1401, 221-254. doi: 10.22051/bmr.2022.38677.2286
رسولی, نسرین, دوالی, محمد مهدی, سیدی, الهه. (1401). 'بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19', جلوه هنر, 9(3), pp. 221-254. doi: 10.22051/bmr.2022.38677.2286
رسولی, نسرین, دوالی, محمد مهدی, سیدی, الهه. بررسی نقش میانجی تمایل به خرید الکترونیکی در ارزیابی شناختی از فاصله اجتماعی و شدت استفاده از شبکه‎های اجتماعی در طی پاندمی COVID-19. جلوه هنر, 1401; 9(3): 221-254. doi: 10.22051/bmr.2022.38677.2286


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب