دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,751,853
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,074,312
سرداری, باقر. (1400). تعیین اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی براساس مدل فلنر بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین. جلوه هنر, 17(4), 125-148. doi: 10.22051/jontoe.2021.36146.3347
باقر سرداری. "تعیین اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی براساس مدل فلنر بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین". جلوه هنر, 17, 4, 1400, 125-148. doi: 10.22051/jontoe.2021.36146.3347
سرداری, باقر. (1400). 'تعیین اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی براساس مدل فلنر بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین', جلوه هنر, 17(4), pp. 125-148. doi: 10.22051/jontoe.2021.36146.3347
سرداری, باقر. تعیین اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی براساس مدل فلنر بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین. جلوه هنر, 1400; 17(4): 125-148. doi: 10.22051/jontoe.2021.36146.3347


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب