دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,424,012
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,541,928
سرداری, باقر. (1400). تعیین اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی براساس مدل فلنر بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین. جلوه هنر, 17(4), 125-148. doi: 10.22051/jontoe.2021.36146.3347
باقر سرداری. "تعیین اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی براساس مدل فلنر بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین". جلوه هنر, 17, 4, 1400, 125-148. doi: 10.22051/jontoe.2021.36146.3347
سرداری, باقر. (1400). 'تعیین اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی براساس مدل فلنر بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین', جلوه هنر, 17(4), pp. 125-148. doi: 10.22051/jontoe.2021.36146.3347
سرداری, باقر. تعیین اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی براساس مدل فلنر بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین. جلوه هنر, 1400; 17(4): 125-148. doi: 10.22051/jontoe.2021.36146.3347


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب