آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,429
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,792
صادقی جعفری, جواد, آرمنده, فاطمه. (1400). بررسی رابطۀ میان تأثیرپذیری از تبلیغات لوازم آرایشی و خودشیءانگاری در زنان. جلوه هنر, 19(2), 193-224. doi: 10.22051/jwsps.2021.34835.2380
جواد صادقی جعفری; فاطمه آرمنده. "بررسی رابطۀ میان تأثیرپذیری از تبلیغات لوازم آرایشی و خودشیءانگاری در زنان". جلوه هنر, 19, 2, 1400, 193-224. doi: 10.22051/jwsps.2021.34835.2380
صادقی جعفری, جواد, آرمنده, فاطمه. (1400). 'بررسی رابطۀ میان تأثیرپذیری از تبلیغات لوازم آرایشی و خودشیءانگاری در زنان', جلوه هنر, 19(2), pp. 193-224. doi: 10.22051/jwsps.2021.34835.2380
صادقی جعفری, جواد, آرمنده, فاطمه. بررسی رابطۀ میان تأثیرپذیری از تبلیغات لوازم آرایشی و خودشیءانگاری در زنان. جلوه هنر, 1400; 19(2): 193-224. doi: 10.22051/jwsps.2021.34835.2380


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب