دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها940
تعداد مقالات7,762
تعداد مشاهده مقاله12,828,932
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,139,753
بهمنی, احمد, یزدانی, ناصر. (1400). تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان. جلوه هنر, 8(2), 86-115. doi: 10.22051/bmr.2021.35933.2144
احمد بهمنی; ناصر یزدانی. "تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان". جلوه هنر, 8, 2, 1400, 86-115. doi: 10.22051/bmr.2021.35933.2144
بهمنی, احمد, یزدانی, ناصر. (1400). 'تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان', جلوه هنر, 8(2), pp. 86-115. doi: 10.22051/bmr.2021.35933.2144
بهمنی, احمد, یزدانی, ناصر. تأثیر شخصیت داستانی تبلیغات بین‌المللی برند در شبکه اجتماعی بر عجین شدگی مصرف‌کنندگان. جلوه هنر, 1400; 8(2): 86-115. doi: 10.22051/bmr.2021.35933.2144


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب