آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,318
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,713
کاشانی, فهیمه, صدوقی, مجید, کیانی, مسعود. (1400). رابطه حمایت معلم ادراک شده و عملکرد تحصیلی درس ریاضی: نقش میانجیگر انگیزه درونی، اضطراب و خودکارآمدی ریاضی. جلوه هنر, 17(3), 153-175. doi: 10.22051/jontoe.2021.30531.2982
فهیمه کاشانی; مجید صدوقی; مسعود کیانی. "رابطه حمایت معلم ادراک شده و عملکرد تحصیلی درس ریاضی: نقش میانجیگر انگیزه درونی، اضطراب و خودکارآمدی ریاضی". جلوه هنر, 17, 3, 1400, 153-175. doi: 10.22051/jontoe.2021.30531.2982
کاشانی, فهیمه, صدوقی, مجید, کیانی, مسعود. (1400). 'رابطه حمایت معلم ادراک شده و عملکرد تحصیلی درس ریاضی: نقش میانجیگر انگیزه درونی، اضطراب و خودکارآمدی ریاضی', جلوه هنر, 17(3), pp. 153-175. doi: 10.22051/jontoe.2021.30531.2982
کاشانی, فهیمه, صدوقی, مجید, کیانی, مسعود. رابطه حمایت معلم ادراک شده و عملکرد تحصیلی درس ریاضی: نقش میانجیگر انگیزه درونی، اضطراب و خودکارآمدی ریاضی. جلوه هنر, 1400; 17(3): 153-175. doi: 10.22051/jontoe.2021.30531.2982


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب