دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,722,353
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,063,988
خلیل زاده طلاتپه, معصومه, ناصحی فر, وحید, قبادی لموکی, تحفه, اصغری صارم, علی. (1403). ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 11(2), 13-62. doi: 10.22051/bmr.2021.36775.2180
معصومه خلیل زاده طلاتپه; وحید ناصحی فر; تحفه قبادی لموکی; علی اصغری صارم. "ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد". جلوه هنر, 11, 2, 1403, 13-62. doi: 10.22051/bmr.2021.36775.2180
خلیل زاده طلاتپه, معصومه, ناصحی فر, وحید, قبادی لموکی, تحفه, اصغری صارم, علی. (1403). 'ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد', جلوه هنر, 11(2), pp. 13-62. doi: 10.22051/bmr.2021.36775.2180
خلیل زاده طلاتپه, معصومه, ناصحی فر, وحید, قبادی لموکی, تحفه, اصغری صارم, علی. ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 1403; 11(2): 13-62. doi: 10.22051/bmr.2021.36775.2180


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب