آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,893
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,364
خلیل زاده طلاتپه, معصومه, ناصحی فر, وحید, قبادی لموکی, تحفه, اصغری صارم, علی. (1403). ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 11(2), 13-62. doi: 10.22051/bmr.2021.36775.2180
معصومه خلیل زاده طلاتپه; وحید ناصحی فر; تحفه قبادی لموکی; علی اصغری صارم. "ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد". جلوه هنر, 11, 2, 1403, 13-62. doi: 10.22051/bmr.2021.36775.2180
خلیل زاده طلاتپه, معصومه, ناصحی فر, وحید, قبادی لموکی, تحفه, اصغری صارم, علی. (1403). 'ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد', جلوه هنر, 11(2), pp. 13-62. doi: 10.22051/bmr.2021.36775.2180
خلیل زاده طلاتپه, معصومه, ناصحی فر, وحید, قبادی لموکی, تحفه, اصغری صارم, علی. ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 1403; 11(2): 13-62. doi: 10.22051/bmr.2021.36775.2180


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب