دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,721,672
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,063,883
عیوضی نژاد, سلمان, اکبری, محسن. (1400). طراحی مدل ریسک ادراک‌شده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 8(1), 109-148. doi: 10.22051/bmr.2021.35430.2123
سلمان عیوضی نژاد; محسن اکبری. "طراحی مدل ریسک ادراک‌شده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد". جلوه هنر, 8, 1, 1400, 109-148. doi: 10.22051/bmr.2021.35430.2123
عیوضی نژاد, سلمان, اکبری, محسن. (1400). 'طراحی مدل ریسک ادراک‌شده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد', جلوه هنر, 8(1), pp. 109-148. doi: 10.22051/bmr.2021.35430.2123
عیوضی نژاد, سلمان, اکبری, محسن. طراحی مدل ریسک ادراک‌شده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 1400; 8(1): 109-148. doi: 10.22051/bmr.2021.35430.2123


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب