آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها909
تعداد مقالات7,476
تعداد مشاهده مقاله12,085,848
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,553,071
عیوضی نژاد, سلمان, اکبری, محسن. (1400). طراحی مدل ریسک ادراک‌شده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 8(1), 109-148. doi: 10.22051/bmr.2021.35430.2123
سلمان عیوضی نژاد; محسن اکبری. "طراحی مدل ریسک ادراک‌شده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد". جلوه هنر, 8, 1, 1400, 109-148. doi: 10.22051/bmr.2021.35430.2123
عیوضی نژاد, سلمان, اکبری, محسن. (1400). 'طراحی مدل ریسک ادراک‌شده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد', جلوه هنر, 8(1), pp. 109-148. doi: 10.22051/bmr.2021.35430.2123
عیوضی نژاد, سلمان, اکبری, محسن. طراحی مدل ریسک ادراک‌شده خریداران کالاهای برند غیر معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام: مبتنی بر نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 1400; 8(1): 109-148. doi: 10.22051/bmr.2021.35430.2123


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب