دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,426,275
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,545,710
شکرابی, نیلوفر, محمودی بختیاری, بهروز. (1400). بررسی مفهوم "نگاه خیرۀ لاکانی" در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه. جلوه هنر, 13(2), 34-46. doi: 10.22051/jjh.2021.34500.1593
نیلوفر شکرابی; بهروز محمودی بختیاری. "بررسی مفهوم "نگاه خیرۀ لاکانی" در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه". جلوه هنر, 13, 2, 1400, 34-46. doi: 10.22051/jjh.2021.34500.1593
شکرابی, نیلوفر, محمودی بختیاری, بهروز. (1400). 'بررسی مفهوم "نگاه خیرۀ لاکانی" در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه', جلوه هنر, 13(2), pp. 34-46. doi: 10.22051/jjh.2021.34500.1593
شکرابی, نیلوفر, محمودی بختیاری, بهروز. بررسی مفهوم "نگاه خیرۀ لاکانی" در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه. جلوه هنر, 1400; 13(2): 34-46. doi: 10.22051/jjh.2021.34500.1593


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب