دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها940
تعداد مقالات7,748
تعداد مشاهده مقاله12,816,174
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,131,450
رحیمی, موسی, محمد شفیعی, مجید, انصاری طادی, آذرنوش, بت شکن, محمود. (1398). مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان. جلوه هنر, 6(2), 65-81. doi: 10.22051/bmr.2019.21748.1558
موسی رحیمی; مجید محمد شفیعی; آذرنوش انصاری طادی; محمود بت شکن. "مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان". جلوه هنر, 6, 2, 1398, 65-81. doi: 10.22051/bmr.2019.21748.1558
رحیمی, موسی, محمد شفیعی, مجید, انصاری طادی, آذرنوش, بت شکن, محمود. (1398). 'مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان', جلوه هنر, 6(2), pp. 65-81. doi: 10.22051/bmr.2019.21748.1558
رحیمی, موسی, محمد شفیعی, مجید, انصاری طادی, آذرنوش, بت شکن, محمود. مطالعه تطبیقی ارزش‌گذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان. جلوه هنر, 1398; 6(2): 65-81. doi: 10.22051/bmr.2019.21748.1558


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب