دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها953
تعداد مقالات7,829
تعداد مشاهده مقاله13,072,673
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,251,560
عاقلی, میثم, آجرلو, فاطمه. (1397). اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی. جلوه هنر, 5(1), 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645
میثم عاقلی; فاطمه آجرلو. "اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی". جلوه هنر, 5, 1, 1397, 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645
عاقلی, میثم, آجرلو, فاطمه. (1397). 'اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی', جلوه هنر, 5(1), pp. 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645
عاقلی, میثم, آجرلو, فاطمه. اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی. جلوه هنر, 1397; 5(1): 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب