آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها909
تعداد مقالات7,476
تعداد مشاهده مقاله12,086,033
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,553,164
عاقلی, میثم, آجرلو, فاطمه. (1397). اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی. جلوه هنر, 5(1), 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645
میثم عاقلی; فاطمه آجرلو. "اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی". جلوه هنر, 5, 1, 1397, 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645
عاقلی, میثم, آجرلو, فاطمه. (1397). 'اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی', جلوه هنر, 5(1), pp. 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645
عاقلی, میثم, آجرلو, فاطمه. اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی. جلوه هنر, 1397; 5(1): 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب