دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها599
تعداد مقالات4,931
تعداد مشاهده مقاله6,845,410
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,871,011
عاقلی, میثم, آجرلو, فاطمه. (1397). اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی. جلوه هنر, 5(1), 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645
میثم عاقلی; فاطمه آجرلو. "اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی". جلوه هنر, 5, 1, 1397, 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645
عاقلی, میثم, آجرلو, فاطمه. (1397). 'اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی', جلوه هنر, 5(1), pp. 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645
عاقلی, میثم, آجرلو, فاطمه. اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی. جلوه هنر, 1397; 5(1): 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.