دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها606
تعداد مقالات4,985
تعداد مشاهده مقاله6,952,916
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,929,973
قاسمیان صاحبی, علی, مشبکی اصفهانی, اصغر, خداداد حسینی, سید حمید. (1397). بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام). جلوه هنر, 5(1), 13-34. doi: 10.22051/bmr.2019.21198.1539
علی قاسمیان صاحبی; اصغر مشبکی اصفهانی; سید حمید خداداد حسینی. "بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)". جلوه هنر, 5, 1, 1397, 13-34. doi: 10.22051/bmr.2019.21198.1539
قاسمیان صاحبی, علی, مشبکی اصفهانی, اصغر, خداداد حسینی, سید حمید. (1397). 'بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)', جلوه هنر, 5(1), pp. 13-34. doi: 10.22051/bmr.2019.21198.1539
قاسمیان صاحبی, علی, مشبکی اصفهانی, اصغر, خداداد حسینی, سید حمید. بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام). جلوه هنر, 1397; 5(1): 13-34. doi: 10.22051/bmr.2019.21198.1539


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.