دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,757,952
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,077,494
روستا, احمد, قره چه, منیژه, حمیدی زاده, محمد رضا, محمدی فر, یوسف. (1395). مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد. جلوه هنر, 3(1), 41-68. doi: 10.22051/bmr.2017.10496.1132
احمد روستا; منیژه قره چه; محمد رضا حمیدی زاده; یوسف محمدی فر. "مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد". جلوه هنر, 3, 1, 1395, 41-68. doi: 10.22051/bmr.2017.10496.1132
روستا, احمد, قره چه, منیژه, حمیدی زاده, محمد رضا, محمدی فر, یوسف. (1395). 'مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد', جلوه هنر, 3(1), pp. 41-68. doi: 10.22051/bmr.2017.10496.1132
روستا, احمد, قره چه, منیژه, حمیدی زاده, محمد رضا, محمدی فر, یوسف. مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد. جلوه هنر, 1395; 3(1): 41-68. doi: 10.22051/bmr.2017.10496.1132


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب