آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,653
تعداد مشاهده مقاله12,495,798
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,813
محمدشفیعی, مجید, رحمت بادی, یزدان. (1394). تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند. جلوه هنر, 2(2), 45-68. doi: 10.22051/bmr.2015.2579
مجید محمدشفیعی; یزدان رحمت بادی. "تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند". جلوه هنر, 2, 2, 1394, 45-68. doi: 10.22051/bmr.2015.2579
محمدشفیعی, مجید, رحمت بادی, یزدان. (1394). 'تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند', جلوه هنر, 2(2), pp. 45-68. doi: 10.22051/bmr.2015.2579
محمدشفیعی, مجید, رحمت بادی, یزدان. تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند. جلوه هنر, 1394; 2(2): 45-68. doi: 10.22051/bmr.2015.2579


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب