دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,724
تعداد مشاهده مقاله12,660,349
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,016,066
محمدشفیعی, مجید, رحمت بادی, یزدان. (1394). تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند. جلوه هنر, 2(2), 45-68. doi: 10.22051/bmr.2015.2579
مجید محمدشفیعی; یزدان رحمت بادی. "تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند". جلوه هنر, 2, 2, 1394, 45-68. doi: 10.22051/bmr.2015.2579
محمدشفیعی, مجید, رحمت بادی, یزدان. (1394). 'تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند', جلوه هنر, 2(2), pp. 45-68. doi: 10.22051/bmr.2015.2579
محمدشفیعی, مجید, رحمت بادی, یزدان. تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند. جلوه هنر, 1394; 2(2): 45-68. doi: 10.22051/bmr.2015.2579


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب