آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها909
تعداد مقالات7,478
تعداد مشاهده مقاله12,086,606
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,553,969

1.

Customers' Buying Intention on Sports Products Domestic Brands

دوره 2، شماره 2، مهر 2022، صفحه 217-227
Seyed Jalal Hasanzadeh؛ Farzad Nobakhat؛ Mohammad Zare Abandansari

2.

آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام)

دوره 6، شماره 4، دی 1398، صفحه 169-209
حسین نوروزی؛ رویا بیگی

3.

بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن

دوره 4، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 13-39
سهیل نجات؛ میثم شیرخدایی؛ حسین بهمنی تبریزی

4.

بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)

دوره 5، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 13-34
علی قاسمیان صاحبی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ سید حمید خداداد حسینی

5.

پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند

دوره 3، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 65-88
حمیدرضا سعیدنیا؛ آمنه قهرمانی؛ مهدی ایران نژاد پاریزی

6.

تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 209-248
سید مهدی موسوی مطلق؛ حجت طاهری گودرزی

7.

تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آن‌ها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرف‌کننده از برند

دوره 2، شماره 1، مهر 1394، صفحه 93-114
زهره دهدشتی شاهرخ؛ علی یاراحمدی؛ حنظله زینوند لرستانی؛ عاطفه کاشی پزان جوان

8.

تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری

دوره 7، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 213-260
ناصر سیف اللهی؛ حسین رحیمی کلور؛ مصطفی شیرنژادمغانلو

9.

تاثیر هویت جوامع برند و مشوق‌ها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا)

دوره 8، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 169-206
امید بهبودی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ احمد محمدی کوشکی

10.

مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی

دوره 3، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 123-156
مهدی نیکفرجام؛ ساره عبدالوند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب