آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها877
تعداد مقالات7,212
تعداد مشاهده مقاله11,655,993
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,165,232

1.

Integrated Marketing Communications and Brand Prestige in the Iranian National Olympic Committee

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 2024، صفحه 13-29
Mahmoud Ashkani؛ Shahram Nazari؛ Rasool Norouzi Seyed Hossini

2.

Key Propelling of Customer Lifetime Value in Iranian Sports Clubs

دوره 3، شماره 2، مرداد 2023، صفحه 49-69
Mahrokh Rajabi Asli؛ Mozhgan Khodamoradpoor؛ Mozafar Yektayar؛ Rashad Hosaini

3.

The Relationship between Service Quality, Physical Evidence and Customer Satisfaction in Sports Centres

دوره 1، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 175-186
Shahab Bahrami؛ Mohammad Saeid Kiani؛ Leila Nazari؛ Leila Shahbazpour

4.

تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی (مورد مطالعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه شهر کرمان)

دوره 3، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 107-132
نیما سلطانی نژاد؛ حسین نوروزی

5.

تبیین تاثیر کیفیت رابطه با مشتری بر تصویر برند بیمارستان با میانجی‌گری ارزش ویژه برند

دوره 2، شماره 2، دی 1394، صفحه 13-44
احمد روستا؛ مرتضی اکبرزاده؛ سمیه زنگیان

6.

تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر)

دوره 9، شماره 2، تیر 1401، صفحه 177-210
ستاره نیکیان؛ ابراهیم آلبونعیمی؛ لیلا آندرواژ

7.

توجه مدیران به عوامل موفقیت‌ساز، با تأکید بر فرایند‌های حسابداری مدیریت

دوره 1، شماره 2، دی 1390، صفحه 7-26
فریدون راهنمای رودپشتی؛ سعید جبارزاده کنگرلویی؛ جلال اسپوکه

8.

عوامل موثر بر سرسپردگی برند با نقش میانجی تعهد مشتری

دوره 11، شماره 1، فروردین 1403
زهرا اولادقره گوز؛ محمد فاریابی؛ فرزانه فاطمی

9.

متن‌کاوی نظرات مشتریان برند تلفن همراه سامسونگ با رویکرد خریدهای الکترونیکی تخفیف‌دار

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 13-58
محمدامین ترابی؛ محسن نظری

10.

هم‌خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان)

دوره 2، شماره 1، مهر 1394، صفحه 115-134
سید مسلم علوی؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ محمود سمیعی نصر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب