آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها911
تعداد مقالات7,492
تعداد مشاهده مقاله12,127,411
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,579,876

1.

تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر)

دوره 9، شماره 2، تیر 1401، صفحه 177-210
ستاره نیکیان؛ ابراهیم آلبونعیمی؛ لیلا آندرواژ

2.

رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک‌شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل‌گر هزینه‌ تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد)

دوره 3، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 151-172
فریبرز رحیم نیا؛ صدیقه باقری

3.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه‌های سوخت‌رسانی

دوره 6، شماره 3، مهر 1398، صفحه 15-60
کاظم عسکری فر؛ محمدحسین رونقی؛ ریحانه ره نورد

4.

هم‌خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان)

دوره 2، شماره 1، مهر 1394، صفحه 115-134
سید مسلم علوی؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ محمود سمیعی نصر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب