دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,702
تعداد مشاهده مقاله12,641,945
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,000,931

1.

Design of Fuzzy Cognitive Mapping Model of Factors Affecting Personalized Advertising in the Sporting Goods Industry

دوره 1، شماره 2، مهر 2021، صفحه 213-230
Roghayeh Sarlab؛ Maryam Farid Fathi

2.

The Factors Affecting the Development of Advertising through Social Media to Influence the Sport Product Customers’ Behavior Intentions

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 2024، صفحه 63-85
Ali Karimi؛ Peyman Akbari

3.

The Role of Social Marketing in Sports Tourism Development in Tehran Province

دوره 1، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 45-59
Nasrin Moradi Doliskani؛ Nahid Atghia

4.

شناخت و تحلیل سازه های موفقیت شرکت های تعاونی زنان در ایران

دوره 4، شماره 2، تیر 1385، صفحه 89-109
حسین شعبانعلی فمی؛ شهلا چوبچیان؛ معصومه رحیم زاده؛ فاطمه رسولی

5.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی، با استفاده از تحلیل سلسله ‏مراتبی فازی

دوره 3، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 133-160
خداکرم سلیمی فرد؛ عادل پوردهقان

6.

طراحی مدل فرایندی موفقیت برندها در سطوح کلان و بنگاه (مورد مطالعه: استان کرمانشاه)

دوره 11، شماره 3، آبان 1403
صبا امیری

7.

عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند

دوره 4، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 135-172
آزاده امتی؛ آرمان احمدی زاد؛ پرویز کفچه

8.

عوامل موثر بر شکل گیری فرهنگ برند در کشت و صنعت مغان

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 177-208
بهروز اسکندرپور؛ رضا رسولی؛ سید محسن موسوی؛ سمیه صائب نیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب