دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها953
تعداد مقالات7,826
تعداد مشاهده مقاله13,051,816
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,235,166

1.

بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهان‌به‌دهان (موردمطالعه: خرده‌فروشی‌های اینترنتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای)

دوره 6، شماره 2، تیر 1398، صفحه 183-217
فراز صادق وزیری؛ سهیلا خادمی؛ مهدی طیب زاده

2.

بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیل‌گر قومیت

دوره 3، شماره 3، مهر 1395، صفحه 79-118
عبدالهادی درزیان عزیزی؛ علی حسین حسین زاده؛ طیبه خبیر

3.

بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته

دوره 7، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 47-82
سلمان عیوضی نژاد؛ محمد رضا بلور پارسا؛ محسن اکبری

4.

تأثیر شخصیت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اصالت برند در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی برند مجید

دوره 9، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 241-287
مریم امامی؛ شهرام نظری؛ رسول نوروزی سید حسینی

5.

تأثیر هم‌خوانی شخصیت مصرف‌کننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرف‌کننده به برند و نقش تعدیل‌گر درگیری ذهنی با محصول

دوره 1، شماره 2، تیر 1393، صفحه 33-60
شهریار عزیزی؛ صائب شکرگزار

6.

تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند

دوره 2، شماره 2، دی 1394، صفحه 45-68
مجید محمدشفیعی؛ یزدان رحمت بادی

7.

تاثیر بازاریابی تجربی بر ارزش تجربی مشتری،با نقش میانجی‌گری شخصیت برند

دوره 3، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 41-64
معصومه حسین زاده شهری؛ سپیده حدادی

8.

شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای

دوره 6، شماره 3، مهر 1398، صفحه 125-148
اسماعیل شاه طهماسبی؛ اسحاق قورچی بیگی

9.

طراحی مدل برند کاریزماتیک در صنعت چرم

دوره 11، شماره 3، آبان 1403، صفحه 229-276
علیرضا خدیویان؛ محمد محمودی میمند؛ میرزا حسن حسینی؛ علی اصغر عیوضی حشمت

10.

هم‌خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان)

دوره 2، شماره 1، مهر 1394، صفحه 115-134
سید مسلم علوی؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ محمود سمیعی نصر


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب