آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها897
تعداد مقالات7,385
تعداد مشاهده مقاله11,830,935
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,327,241

1.

ارائه الگوی مدیریت سردرگمی مشتری در خدمات بیمه پژوهشی مبتنی بر رویکرد نظریه داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 آبان 1400
معصومه خلیل زاده طلاتپه؛ وحید ناصحی فر؛ تحفه قبادی لموکی؛ علی اصغری صارم

2.

بررسی شبکه سازه‌های شناختی مرتبط با برند با توجه به جنسیت مصرف‌کنندگان در چارچوب نظریه جرج کِلی وآزمون (Rep)

دوره 1، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 157-192
سمیه سادات مکیان

3.

تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرف‌کنندگان

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 99-144
ناهید رهبری پاک؛ ناصر یزدانی

4.

تبیین عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان (موردمطالعه: گروه صنعتی نان سحر)

دوره 9، شماره 2، تیر 1401، صفحه 177-210
ستاره نیکیان؛ ابراهیم آلبونعیمی؛ لیلا آندرواژ


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب