دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,741
تعداد مشاهده مقاله12,791,516
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,109,919

1.

پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند

دوره 3، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 65-88
حمیدرضا سعیدنیا؛ آمنه قهرمانی؛ مهدی ایران نژاد پاریزی

2.

تأثیر هم‌خوانی شخصیت مصرف‌کننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرف‌کننده به برند و نقش تعدیل‌گر درگیری ذهنی با محصول

دوره 1، شماره 2، تیر 1393، صفحه 33-60
شهریار عزیزی؛ صائب شکرگزار

3.

تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره )

دوره 6، شماره 3، مهر 1398، صفحه 61-92
فاطمه رحیمی چیتگر؛ علیرضا مقدسی

4.

رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران)

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 145-172
زهرا رزمی؛ سحر صادقی

5.

شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران (مورد مطالعه: لوازم خانگی، برند بوش و سامسونگ)

دوره 1، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 75-99
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امین کهیاری حقیقت؛ امین عطوفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب