آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها924
تعداد مقالات7,621
تعداد مشاهده مقاله12,416,487
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,838,058

1.

Motivational and Textual Factors and Affordances in Iranian EFL Learners' Reading: Using Semi-Structured Reflections Written During Reflective Learning Process

دوره 5، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 205-225
Neda Karami؛ Esmat Babaii؛ Parisa Daftarifard

2.

The Impact of Self-Regulated Strategy Development on Intermediate EFL Learners’ Capability in Self-Regulating Reading

دوره 7، شماره 1، مرداد 2023، صفحه 135-157
Mahboobeh Morshedian

3.

Using Dogme ELT in Reading Classes

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 169-186
Hamid Marashi؛ Massoomeh Rahimpanah

4.

Using Information-Gap Tasks to Improve Reading: An Analysis of Cognitive Styles

دوره 2، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 87-102
Hamid Marashi؛ Parissa Mehdizadeh

5.

اثربخشی برنامه های تقویت حافظه فعال و ادراک دیداری بر بهبود خواندن دانش آموزان دارای اختلال خواندن

دوره 12، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 49-66
عباسعلی حسین خانزاده فیروزجاه؛ پگاه آزادی منش؛ حاتم محمدی؛ سوسن احمدی؛ سعید صادقی

6.

بررسی ارتباط مهارت خواندن واژه‌ها و درک نحوی با درک متن در کودکان نارساخوان و طبیعی فارسی‌زبان

دوره 13، شماره 39، تیر 1400، صفحه 9-32
حوریه احدی

7.

پیامبری در جامۀ زندیقان (تأملی در خوانش های چندگانه از جنبش مانی در تاریخ‌نگاری قرون نخستین)

دوره 30، شماره 47، آبان 1399، صفحه 87-108
شهناز حجتی نجف ابادی؛ جعفر نوری

8.

واکاوی موردی فرایند درک نوشتاری در زبان فارسی

دوره 5، شماره 9، اسفند 1392، صفحه 143-174
سیده مریم فضائلی؛ بهزاد قنسولی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب