دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها606
تعداد مقالات4,976
تعداد مشاهده مقاله6,934,573
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,919,221

1.

Motivational and Textual Considerations in Iranian EFL Learners’ Reading: Manifestation through Semi-structured Reflection Writing during Reflective Learning Process

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 آبان 1399
Neda Karami؛ Esmat Babaii؛ Parisa Daftarifard

2.

Using Dogme ELT in Reading Classes

دوره 3، شماره 1، پاییز و زمستان 2019، صفحه 169-186
Hamid Marashi؛ Massoomeh Rahimpanah

3.

Using Information-Gap Tasks to Improve Reading: An Analysis of Cognitive Styles

دوره 2، شماره 1، پاییز و زمستان 2018، صفحه 87-102
Hamid Marashi؛ Parissa Mehdizadeh

4.

اثربخشی برنامه های تقویت حافظه فعال و ادراک دیداری بر بهبود خواندن دانش آموزان دارای اختلال خواندن

دوره 12، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 49-66
عباسعلی حسین خانزاده فیروزجاه؛ پگاه آزادی منش؛ حاتم محمدی؛ سوسن احمدی؛ سعید صادقی

5.

بررسی ارتباط مهارت خواندن واژه‌ها و درک نحوی با درک متن در کودکان نارساخوان و طبیعی فارسی‌زبان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 شهریور 1399
حوریه احدی

6.

واکاوی موردی فرایند درک نوشتاری در زبان فارسی

دوره 5، شماره 9، زمستان 1392، صفحه 143-174
سیده مریم فضائلی؛ بهزاد قنسولی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.