دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها957
تعداد مقالات7,852
تعداد مشاهده مقاله13,327,668
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,456,247

1.

اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه

دوره 19، شماره 4، دی 1402، صفحه 97-117
نرگس پورطالب؛ سیده بهناز موسویان النجق

2.

تاثیر راهبردهای شناختی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه

دوره 18، شماره 3، آبان 1401، صفحه 79-91
شهروز نعمتی؛ میرمحمود میرنسب؛ محمد باردل؛ وحیده ابراهیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب