آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها910
تعداد مقالات7,488
تعداد مشاهده مقاله12,098,170
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,560,592

1.

The Effect of Implementing Flipped Classroom Model on Critical Thinking and Performance of Iranian EFL Learners in Learning Grammar

دوره 6، شماره 1، مرداد 2022، صفحه 183-204
Zahra Afzali؛ Siros Izadpanah

2.

رویکرد کلاس درس معکوس: نرم‌افزارهای نوظهور، کارکردها و موانع

دوره 18، شماره 4، دی 1401، صفحه 27-45
اسماعیل جعفری؛ عیسی قلیزاده؛ عباس احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب